Δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες διεθνούς επιπέδου, ο εξάρχων βιολιστής της Κ.Ο.Θ. Σίμος Παπάνας και ο κόντρα τενόρος Νίκος Σπανός, η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και τα διαχρονικά αριστουργήματα του Βιβάλντι,
συνέθεσαν ένα ασύλληπτης ομορφιάς πρόγραμμα, η επιρροή του οποίου πολλαπλασιάστηκε μέσα στον επιβλητικό χώρο της Ροτόντας και απογείωσε τα συναισθήματα, προσφέροντας μία ανεπανάληπτη εμπειρία στους (ελάχιστους δυστυχώς) τυχερούς που απόλαυσαν μία από τις πιο δυνατές στιγμές της πρόσφατης (τουλάχιστον) ιστορίας της Κ.Ο.Θ..




Ευτυχώς, ήταν εκεί οι φωτογραφικοί φακοί του Νώντα Στυλιανίδη και της Σίσσης Βασιλειάδου για να αποτυπώσουν μια -πραγματικά- μοναδική σολντ άουτ συναυλία.

Κάθε μία από τις μοναδικές ‘Τέσσερις Εποχές’ του Βιβάλντι 'αγκαλιάζονταν' από προσεχτικά επιλεγμένες άριες, μέσα από την πλούσια οπερατική εργογραφία του ‘Κόκκινου Παπά’. Έτσι ο Νικόλας Σπανός και ο Σίμος Παπάνας εναλλάσσονταν επί σκηνής στον πρωταγωνιστικό ρόλο, με την Κ.Ο.Θ. να τους προσφέρει το κατάλληλο ηχητικό στήριγμα για να ξεδιπλώσουν τα πλούσια χαρίσματά τους. Παράλληλα, η ηθοποιός Χριστίνα Μητροπούλου απήγγειλε τα σονέτα που ενέπνευσαν τον Βιβάλντι για τις ‘Τέσσερις Εποχές΄ του, ενώ στο τέλος του α’ μέρους το φλάουτο του Όθωνα Γκόγκα ξετύλιξε με καθηλωτικό τρόπο τα μάγια της Αλτσίνα προς τον Ρουτζιέρο, από τη γνωστή σκηνή του ‘Μαινόμενου Ορλάνδου’.