Με το μιούζικαλ Godspell ανοίγει η αυλαία στις Γιορτές Ανοικτού Θεάτρου

godspell_kthbe_20140703_04_01

Με το μιούζικαλ “Godspell” του John-Michael Tebelak σε μουσική Stephen Schwartz που θα παρουσιάσει στο δημοτικό θέατρο Κήπου το Κ.Θ.Β.Ε. την

Πέμπτη 3 και την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014, στις 21:30, ανοίγει η αυλαία για τις φετινές “Γιορτές Ανοιχτού Θεάτρου”, που διοργανώνει για 31η χρονιά ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Το “Godspell” πρωτοπαρουσιάστηκε το 1970 από φοιτητές στο Carnegie Mellon University στο Pittsburgh της Pennsylvania, αλλά έμελλε ν’ αποτελέσει επιτυχία εντός κι εκτός Broadway.

Συντελεστές

  • Προσαρμογή: Ξένια Γεωργοπούλου, Γιώργος Κιουρτσίδης, Ρούλα Αγγελίδου
  • Σκηνοθεσία: Γιώργος Κιουρτσίδης
  • Σκηνικά-κοστούμια: Χρήστος Μπρούφας
  • Χορογραφία: Μαριάνθη Ψωματάκη
  • Μουσική διδασκαλία: Λία Βίσση
  • Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Ρούλα Αγγελίδου
  • Οργάνωση παραγωγής: Κωνσταντίνα Ματζίρη

Παίζουν με αλφαβητική σειρά: Στελλίνα Βογιατζή, Χρύσα Ζαφειριάδου, Δάφνη Κιουρτσόγλου, Χρήστος Μαστρογιαννίδης, Δημήτρης Μορφακίδης, Χρήστος Παπαδημητρίου, Εύη Σαρμή, Μιχάλης Σιώνας, Κική Στρατάκη, Χρύσα Τουμανίδου, Θάνος Φερετζέλης.

Γενική είσοδος: 10 ευρώ (σπουδαστές που εμπίπτουν στο πλαίσιο του Σύμφωνου Συνεργασίας που υπέγραψε το ΚΘΒΕ με το Υπουργείο Παιδείας: 8€)

Σημείωμα του σκηνοθέτη:

Αν και η αρχική σύλληψη του έργου ήδη το τοποθετεί στη σύγχρονη εποχή (στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’70) με τη νέα αυτή διασκευή πηγαίνουμε το έργο ένα βήμα πιο πέρα, τοποθετώντας το στη σημερινή Ελλάδα της κρίσης. Η υποκρισία και η αλαζονεία της εξουσίας, η βραδυκίνητη δικαιοσύνη, η άνιση συσσώρευση του πλούτου, τα χρέη, οι προκαταλήψεις και η μισαλλοδοξία, η ξενοφοβία, ο ρατσισμός και η βία, όλα βρίσκουν τα αντίστοιχά τους στην Ελλάδα του σήμερα. Και τα διαχρονικά μηνύματα των παραβολών, τόσο επίκαιρα σήμερα, αφού διδάσκουν μεταξύ άλλων την αγάπη για τον πλησίον, γίνονται πράξη επί σκηνής καθώς οι χαρακτήρες του έργου (που αντιστοιχούν στο Χριστό και τους μαθητές του) συμμετέχουν σε πράξεις αλληλεγγύης, που παραπέμπουν σε αντίστοιχες κοινότητες που προέκυψαν στη χώρα μας κατά την διάρκεια της κρίσης, παροτρύνοντας τους θεατές να κορυφώσουν αυτήν την προσπάθεια.

Σχόλια