diarriktis_11Συνολικά 5 αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα σε περιοχές της Α. Πόλης είχε διαρρήξει μέσα σε ένα μήνα ένας 24χρονος Αλβανός. >>>

Ο νεαρός, κατά τον περασμένο Απρίλιο, είχε αφαιρέσει από το εσωτερικό των αυτοκινήτων δύο ραδιο CD, ένα κινητό τηλέφωνο και το χρηματικό ποσό των 700 ευρώ περίπου. Σε βάρος του, Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Άνω Πόλης, σχημάτισαν δικογραφία για «Διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών».