Συνολικά 5 αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα σε περιοχές της Α. Πόλης είχε διαρρήξει μέσα σε ένα μήνα ένας 24χρονος Αλβανός. >>>
Ο νεαρός, κατά τον περασμένο Απρίλιο, είχε αφαιρέσει από το εσωτερικό των αυτοκινήτων δύο ραδιο CD, ένα κινητό τηλέφωνο και το χρηματικό ποσό των 700 ευρώ περίπου. Σε βάρος του, Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Άνω Πόλης, σχημάτισαν δικογραφία για «Διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών».
Σχόλια
Τα σχόλια ελέγχονται πριν από τη δημοσίευση. Απαντάμε σε επώνυμα σχόλια. Διαγράφουμε υβριστικά σχόλια, που μπορεί να προκαλέσουν εισαγγελική παρέμβαση.
Με τη λέξη επαλήθευσης που ζητάμε, προσπαθούμε να αποφύγουμε τα spam και τυχόν ιούς, που θα βλάψουν και το δικό σας υπολογιστή.