Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ στην Αθήνα, οι οποίοι αναγκάζονται να αγοράσουν τα φάρμακά τους επί πιστώσει, παρά την περί του αντιθέτου σύσταση προς τους φαρμακοποιούς από τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο. >>>

Την Τετάρτη σύμφωνα με την Κθημερινή οι φαρμακοποιοί της Αθήνας θα συνεδριάσουν για να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους.

Την ίδια ώρα η κατάσταση δείχνει να ομαλοποιείται στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη τα φαρμακεία εξυπηρετούν κανονικά τους ασφαλισμένους.