Το βράδυ της Τετάρτης η Αγγελική Νικολούλη παρουσίασε το βιβλίο της «Ονειρεύτηκα τον δολοφόνο σου», στο Πολιτεία Tennis Club. >>>
Την γνωστή δημοσιογράφο και (πρώην) οικοδέσποινα του «Φως στο τούνελ», τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος γνωστών Αθηναίων, τόσο συνάδελφοί της δημοσιογράφοι και παρουσιαστές, όσο και επιχειρηματίες, ηθοποιοί και άνθρωποι της Πολιτικής, της Μόδας και της Τέχνης.
Comments
Τα σχόλια ελέγχονται πριν από τη δημοσίευση. Απαντάμε σε επώνυμα σχόλια. Διαγράφουμε υβριστικά σχόλια, που μπορεί να προκαλέσουν εισαγγελική παρέμβαση.
Με τη λέξη επαλήθευσης που ζητάμε, προσπαθούμε να αποφύγουμε τα spam και τυχόν ιούς, που θα βλάψουν και το δικό σας υπολογιστή.