Συνάντηση με Λαφαζάνη ζητά το σωματείο επιστημονικού προσωπικού της Ελλληνικός Χρυσός



Συνάντηση με τον υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Λαφαζάνη ζητά με επιστολή του προς τον ίδιο το Σωματείο Επιστημόνων της Ελληνικός Χρυσός που όπως αναφέρει «καθημερινά αγωνίζεται για την συνέχιση και ανάπτυξη της μεταλλευτικής δραστηριότητας».


Στην επιστολή, που υπογράφουν ο πρόεδρος Δ. Μπάλλας κι ο γ.γ. Β. Βασιλειάδης ως εκπρόσωποι του Σωματείου Επιστημονικού Προσωπικού των Μεταλλείων Κασσάνδρας  «Αριστοτέλης», υπογραμμίζουν ότι το προσωπικό εφαρμόζει «βέλτιστες επιστημονικές μεθόδους, συμμορφούμενο με τη  σχετική νομοθεσία και τους κανονισμούς» και ζητούν να τους δοθεί η δυνατότητα να σας περιγράψουν, «με  ξεκάθαρο  και  επιστημονικά  τεκμηριωμένο  τρόπο,  την  επιστημονική  ορθότητα  και  την  εφαρμοσμένη  τεχνογνωσία  στην  οποία  βασίζονται  και προχωρούν  όλες  οι  νόμιμα  αδειοδοτημένες  δραστηριότητες».

Το σωματείο  ιδρύθηκε τον περασμένο μήνα από 100  ιδρυτικά μέλη του συνόλου επιστημονικού προσωπικού που ξεπερνά τα 200 άτομα. Το επιστημονικό  προσωπικό  σε όλα τα εργοτάξια της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε στη ΒΑ Χαλκιδική. Τα μέλη του είναι Έλληνες Μηχανικοί, απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθώς  και επιστήμονες άλλων ειδικοτήτων (Γεωλόγοι, Χημικοί Ηλεκτρονικοί  Περιβαλλοντολόγοι Οικονομολόγοι  Δικηγόροι, Αρχαιολόγοι, Ιατροί Διαφόρων ειδικοτήτων, Νοσηλευτές κλπ.).

Για τους εαυτούς τους, επισημαίνουν: «Είμαστε απόφοιτοι Ελληνικών  και  Ξένων  Πανεπιστημίων, και πολλοί από εμάς  ήδη έχουμε  επαναπατριστεί από επιστημονική μετανάστευση μεταφέροντας  πολύτιμη τεχνογνωσία προκειμένου να συμμετάσχουμε  στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της επένδυσης, όπως αυτή περιγράφεται στη αδειοδοτημένη ΜΠΕ, και μας θλίβει να αμφισβητείται καθημερινά το ήθος και η επιστημονική μας κατάρτιση αλλά  και  η  επαγγελματική μας αξιοπρέπεια».

Από τον υπουργό ζητούν να κατανοήσει την αγωνία τους, να αναλογιστεί τις αρνητικές συνέπειες που θα έχει η τυχόν αποχώρηση του  παρόντος  επενδυτικού  σχήματος και να σεβαστεί τη  μακραίωνη μεταλλευτική  ιστορία  και  παράδοση  του  τόπου.

Σχόλια