Ποιος είναι ο κ. Ανιστόρητος και τι σχέση έχει με το Πειραματικό;

Μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου του πανεπιστημίου Μακεδονίας, δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι, με δικά τους γραφικά που προσάρμοσαν σε λογισμικό Microworlds Pro. Με φόντο …>>>

τα μνημεία της Θεσσαλονίκης (Άγιος Δημήτριος, Αγία Σοφία, Λευκός Πύργος, Καμάρα, Ροτόντα), ο χρήστης, ακολουθώντας τα βήματα του ήρωα «κ.Ανιστόρητου», προσπαθεί να βρει τα πέντε κλειδιά, να λύσει τους γρίφους και να τον εμποδίσει να καταστρέψει την ιστορική κληρονομιά της πόλης. Για να βρει όμως τα κλειδιά, θα πρέπει να είναι «διαβασμένος», και να απαντήσει σε ιστορικές ερωτήσεις. Αν δυσκολεύεται του δίνεται η ευκαιρία να μάθει τα βασικά σημεία της ιστορίας από κείμενα βοήθειας που παρέχονται σε καίρια σημεία του παιχνιδιού. Η εφαρμογή συνδυάζει κείμενα, μουσική, αφήγηση, μυστήριο και πολλή δράση. Το πρωτότυπο Διαδικτυακό Παιχνίδι παρουσιάσουν οι μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου, στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που ξεκινά σήμερα και θα ολοκληρωθεί αύριο, στο Κέντρο Διάδοσης και Μουσείο Τεχνολογίας Noesis (Πλανητάριο) Θεσσαλονίκης, ανάμεσα σε συνολικά 130 εργασίες μαθητών από δεκάδες σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της κεντρικής Μακεδονίας.

Σχόλια